Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Է՜ս ով ես, արա՛

Է՜ս ով ես, արա՛
26.10.2012 | 00:10

Է՜ս ով ես, արա՛

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 3557

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ